yagmurakgul benim devlet Hastanesi’nde kalp sesi gelmedi ama USG de doktor atıyor ama sesi henüz duyulmuyor dedi birkaç gün sonra özelde dinledik ben çok tedirgin olan ve çok heycanlanan biriyim doktorlarimda beni tanıyor normalde demişlerdi ama bilemiyorum tabi sadece seni sıkı takip edelim dediler üst üste gittim şuan dokuz haftaligim yeni kontrole 12. Haftada çağırdılar bence uzulmeyin daha etkendir sizinde benim 6+2 de diyorum ama her gidişimde kesenin boyutu değiştiriyordu bir sonraki hafta 7 olması gerekirken 8 hafta dediler belkide sizinde öyledir yani daha küçüktr bebeginiz