Dilara44 benim doktorum şöyle söyledi: haftası ileri olduğu için korkma yaşar, belki küveze girer. Bazen anne karnında müdahale edemediğimiz durumlar oluyor orası kapalı bir kutu, biraz belki küvezde durur ama toparlar kendini dedi. Minik bir bebek olacak dedi canım