Eliff32 34 haftalık gebeyim ayrıntılı ultrasonda çekildim sıkıntı çıkmadı bugün midesi boş görünüyor dedi yarın gene gidicem başına böle birşey gelen var mı
Mehtapca06 Eliff32 detaylida midesi ile ilgili diiinti olsaydi gorurlerdi bence bir yanlislik olmustur
hatice3553 Eliff32 konunun üzerinde durun birkaç yere daha gidin derim benim de öyleydi özofagus atrezisi ile dünyaya geldi oğlum umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲
Eliff32 Bende öle düşünüyorum ama anlamadım detaylıyıda baya inceledim anlamadım nerden bakıldığına içime kurt düştü inş birşey yoktur yoksa bu zamana kadar farkedilirdi diye düşünüyorum
Eliff32 hatice3553 başka bir doktor daha baktı suyumda çoğalma. Hiç yok 35 haftalık oldun en önemli belirtisi suyumun artmış olması lazımmış başka doktorda baktı sıkıntı yok herşey yolunda dedi
hatice3553 Eliff32 benim mide cebim görülmedi normalden küçük göründü her kontrolde suyum da normaldi 40 haftalık doğum yaptım
Eliff32 hatice3553 evet kocaman midesi var dedi doktor hatta renkli ultrasonada girmiştim bi sıkıntı çıkmamıştı sizin ondada mı görülmedi
hatice3553 Eliff32 evet bizim her ultrasonda normalden küçük göründü bir doktor gördüm demişti ama inanamadım nirkaç yere daha gittim sonuç yine aynıydı sizin görünmesine çok sevindim sağ salim gelsin inşallah 🤲
hatice3553 Eliff32 9 aylık olduk biz 3 operasyon geçirdi doğar doğmaz 45 günlük ayrıldık hastaneden hamdolsun bu günlerimize