Bugün doktor 37+4 de çatıma baktı. Biraz da zorladı. Ve doğumun bu hafta olabilir 2 cm açıklık var çarşamba gel tekrar dedi. Senin bebeğin 39-40 ı beklemeyecek dedi. 4 cm olunca yatışını yaparız dedi. Kanala girdi mi diye sormak aklıma gelmedi hem canım yanıyordu hem şok olmuştum. Nst de sancım da çıkmadı. Gerçekten böyle olup doğuran var mı? Yoksa daha uzun mu sürer?çevredeki insanlar moral bozmaktan başka bir şey yapmıyor. Biz de bekledik ama sezeryan oldu deyip duruyorlar. Bir de evde yalnız kalmam sorun olur mu? Psikolojik olarak çok çöktüm bugün