Minikkus0101 Kızlar yenidoğan hazırlığı yapıyorum Philips avent biberon ve emziği aldım ilk yıkama işlemi nasıl yapılıyor kaynamış suda bekletilmeli mi yoksa kaynatılmalı mı
papatyasever34 Minikkus0101 kaynatilmamali diye biliyorum kaynar suyun içinde su soguyana kadar beklicek ben öyle yapıyorum hep
Denzk Minikkus0101 ben 5 dakika kaynattım emzik ve biberonu içine de biberon temizleyici döktüm sonra güzelce duruladım bişey olmadı
Ruveyda_baskapan Minikkus0101 kaynar su dök üzerine kurula yeterli kaynatmana gerek yok, kaynatma işlemini kullanmaya başlayınca yaparsın
Alyaninannesiiii Valla bende mikrodalga yoktu kaynayan suya attim 3 4 dk kaynattim sonra altini kapatip bi 5 dkda o sicakta beklettim kuzum
Lineva İçme suyu kaynadıktan sonra içinde 5 dakika suya gömülü bekletip alın fazlası malzemeye zarar verebiliyormuş
Gzm-- Minikkus0101 kaynamis suda 5 dk bekletin yeterli.emzik biberon vs kaynatilmaz ben hep bu sekilde temizligini yaptim