Anncem Adetime 9 gün var ama kan verdim negatif ümidim kesildi bu ay yine allahım ben ne zaman anne olucam Banada nasip et yarabbim bir kere düşügüm oldu denemedigim bişey kalmadı sogan suyu desen klomen desen folik asit ama yok bendede eşimdede sorun yok ilişki 2 günde bir oluyur hemen ayaklarımı kaldıryorum ama bilmiyorum ne için olmadığını her ay hüsran gerçekten
Deletedmon00881 Anncem canım herşeyin bir günü vardır, o gün geldiğinde sende hamile olacaksın, ama emin ol kafana takmadığın gün olacak bu, stres çok etkiliyor, tecrübe ile sabittir..
Annesininportakali53 Anncem stres sebebi tek sebebi bu akışına bıraksanız hersey olur ben buna inanıyorum şuan bana stres yapmıyorum deseniz bile kendinizi kandırmış olursunuz çünkü folik asit soğan suyu klomen ayakları havaya kaldırma diye sayıyorsunuz bunların hiç birine ihtiyacınız yok aslında Allahim ne zaman anne olucam demek yerine bugunlerimede şükürler olsun veren de sensin alanda sensin en doğru zamanda banada nasip et allahim demelisin emin ol hiç beklemediğin anda çiçek açıyor 🥰🌸
ParildayanYildiz Anncem canım benim Rabbım sanada hayırlı zamanda verecektir gönlünü karartma o kadar stres yapmışsın ki ben burda hissettim bunu akışına bırak ama önemli günleri değerlendirmek kaçırmamak için ovulasyon testi kullan insan yumurtlama oluştuğunu görünce bile motive oluyor illa bu ay olacak diye düşünme ama Rabbım senide mutlu etsin inşaAllah benide benimde olmuyo 2 sene olacak evleneli 1 ay önce boş gebelik yaşadım kürtaj oldum üstüne rahmimde perde oluştu ameliyat olucam artık saldım bende önceden çok stres yapardım ama ben ne yaparsam yapayım Rabbım istemezse olmaz akışına bırakıp dua et sen inşaAllah olur🤲
Dryunl Anncem bunları denemene hiç gerek yok önemli olan senin kafada bitirmen canım ne zaman düşünmemeye başlıyorsun o zaman oluyor vizede çok söylediler soğan suyu iç şunu yap bunu yap ben hiç birini yapmadım dışarıya kulak asmadım ne zaman kafamda bitirdim düşünmedim o zaman oldu. Allah hayırlı zamanda hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bfduam Deletedmon00881 stres seni ne kadar geciktirmişti? Annesininportakali53 sende stresi yaşadığından mı biliyorsun? Dryunl kafada bitirene kadarda stres yaşanıyor ama di mi? Hayırlı olsun bebeğiniz bu arada şimdiden🤲
JEFF Beklemee , beklemeyi bırakk. Önümüzdeki ay gerçekten bekleme , bekleyince olmuyor çok kişiden duydum.. rahat bırak kendini psikolojinni hep ona yönlendirme.. insallah olur
FDM220 Anncem canım hiç strese girme rabbim inşallah sanada verir senin gibi isteyen tüm kadınlara.. Kendini üzme doğru zamanda olursun inşallah hayırlısıyla. Bende 8 ay sürekli hayal kırıklığı yaşadım her olmadığın da üzüldüm kendine kendime sorun aradım. Sonra hiç takmayacam dedim ne zaman olursa artık dedim tatile gittim ve o ay hamile kaldım. Kafana takma o zaman çok etkileniyor insan hormonlarımızda aynu şekilde. İnşallah tez zamanda sende anne olursun…
Nur22Elif 9 gün önceden görünmez ki.. Bu ne acele? Kafaya takmayın bu kadar. Yatağa sadece bebek için girdiğiniz sürece olmaz zaten.
Ahmetsukran1899 Anncem üç gün gırme ilişkiye üçüncü gün sabah aç karnina incir ye sonra ilişkiye gir ve içine boşalınca belinin kalça kemiğine bır yastık koy Allah’ın izniyle olur canım🙏🧿😘
Nur22Elif Ahmetsukran1899 spermler saatte 14km hızla yumurtaya koşar. 72 saat boyunca da vücudumuzda canlı olarak kalabilirler. Yani aslında yastık koyma, ayağı kaldırma olayları çok gereksizdir
Msfidash Nur22Elif evet ben yastik koydum, ayak kaldirdim, amma sonra bunlarin hich birini yapmadim hemin ay hamile kaldim 😇🤲 en iyisi kafaya takmamak
Deletedmom623737 Anncem stres yüzünden olmuyor canım stresi bırak ve düşünme inan saydıklarınızın hiç biri işe yaramıyor bende hep öyleydim kesin bu ay olacak derdim sonra yine hüsran düşünmeyi bıraktım stresi bıraktım ne zaman nasipse o zaman dedim 1 ay sonra hamile kaldım kafanın rahat olması lazım bol bol dua et rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
asuyalin Anncem stres öncelikle bu Programı silin, stresin ne karar spermi öldürdüğünü bi bilseniz 🤷♀️
Ebbruc asuyalin o kadar haklısın ki programı sildim 1.5 ay boyunca 2günde bir ilişki denedim hiç bebek odaklı olmadım ve tuttu çok şükür
Bfduam asuyalin sende yakinen yaşadın mı tecrübe edenin dil yanmışlığını hissettim. haklisinesracim sen ne kadar süre stres yapmıştında olmamıştı?
Deletedmom83940 Anncem kolay değil biliyorum ama lütfen stresi hayatınızdan çıkarın kendinizi de şartlamayın hamile kalmak için biraz akışına bırakın demek ki rabbimin uygun gördüğü bir zaman var hamileliğimi öğrenmeden önce eşime bu ay da adet olucam ağrım var demiştim çok ağlamıştı neden çocuğumuz olmuyor diye bende onu sakinleştirip benim ondan daha fazla stres olduğumu söylemiştim meğer hamileymişim her zaman rabbimden istedim hayırlı zamanı o bilir dedim ve öyle de oldu stres yapmayın
Duyguuuu0 Anncem poponun altına yastik koy ayaklarını yukarıya kaldirsanda işe yaramıyor açıkçası , sonra öyle saatlerce kal yastıkla
haklisinesracim Anncem bence kafaya takmak ile ilgili folik asitle ayaklarınızı havaya kaldırmakla vs hiç alakası yok en önemli sorun stres yapmak çocuk konusunda. Kafa rahat olmadan olmuyor canım
Nuraslanklc Anncem henüz çok erken belki de olmuştur gecikmesini neden beklemedim inşallah rabbim gönlünüze göre verir tez zamanda bi hocamın bir lafı vardır yatağa çocuk yapmak için değil o işi yapmak için girin diye gerçekten öyle kafanın rahat olması lazım kendini gebeliğe odaklama psikolojide çok önemli bu süreçte stres olma