gizemgencc 5+4 teyim . Haftaya pazartesi randevum var daha folik asite başlamadık sizce geç mi kaldık
QUEEN088 gizemgencc Selam canim 5+0 gebeliyimi bildim başladım.Ama bence gec değil yani indide başalaya bilirsin
NrcnGltkn gizemgencc hyr bnde ilk kontrolume 8 haftalıkken gttim doktor yazdktan snra kullanmaya başladım
Zytng Bence eczaneden alıp kullanmaya başlayın bir an evvel. En önemli en işe yaradığı zamanlardasınız. Zaman kaybetmeyin derim. Ben folidoce kullanmıştım mesela bulursanız alabilirsiniz