Kizlar sonundaa yatisim yapildi! Sabah kontrole geldim sira yok dediler haftam ileri diye biraz yaygara koparinca nst ye gir de acilden baksinlar denildi. Nst dumduz hicbisey yok…(ya sabir) neyse tansiyonum yuksek cikti haliyle kizdim biraz orda sira yok denilince ya. Nst ye aldilar acilde tekrar bu kez sanci var sonra acikliga bakildi 1 cm dediler haftam da ileride olunca yatis verildi. Acilden odaya cikip tekrar ultrasona alindim derken yine acikliga bakildi 2 cm olmus, sancilar yuksek ve duzene girmis ben sok tabi yatis denilene kadar hic biseyim yoktu mi bnm. (Rabbim zamanini cizmis) suni sanci verdiler tansiyonum normale donunce ve su an 4 cm aciklik var suni sanci evet agrili ama cekilmiycek gibi de degil korkmayin ( ki bn cani tatli, aci esigi dusuk biriyim) alttan muayne sonrasi nisanim da geldi bi suyum kaldi ins o da gelir de biran once acilmalar hizlanir.