Merhaba kızlar 7 haftalık olduk yaklaşık 2 haftadır memelerim felaket durumda. Yüz üstü yatamıyorum dokunamıyorum hepsini geçtim yürürken bile çok fena bi ağrı var. İçinde kist gibi şeyler geliyo elime bir sürü bunlar süt bezeleri mi bu kadar çok acıması normal mi