Tusami Ykr01 ikinci olacak nasipse bir kızım var, geçen Haziran ikinciyi denedik boş gebelik oldu kürtaj oldum, bir yıl olacak işte. Son postuma baksana , sende benim testlere bak 😄
Tusami Ykr01 🙈🙈inşallah canım, yarın sabah yine test yspıcsm bu sefer sabah idrarı ile. Sen testi ne zaman tekrar edeceksin ?
Dryunl Ykr01 ben üç senelik evliyim fakat daha altı yedi aydır felan eşimle beraberiz eşimin mesleği gereği suriyedeydi altı ay boyunca denmeyen şey kalmadı yok soğan suyu iç yok ayakları dik millete bişey de diyemiyorsun mecbur stres yapıyodum sonra dedim amaaan ne takıcam be milleti olursa olur olmazsa vardır Allah’ın bir bildiği dedim takmadım öbür ay hamile kaldım 😂 şimdi 11+6 haftalık haftaya cinsiyet öğreneceğiz inşallah 🙏🏻
Tusami Ykr01 yani benim testlerde var gibi ama hiç ümidim yok , adet olacağım gibi düşünüyorum ☹️Hiç sevinemiyorum hayal kırıklığı çok çok kötü oluyor🥺o yüzden anlıyorum seni…