Esranur_uzkan sedroj 39+2 yiz geceleri hafif adet sancılarım oluyo uyanıyorum bide artık küçük abdestimi tutamıyorum o çok kötü her an suyum gelmiş gibi hissediyorum Oturup kalkamıyorum Mide yanmasını zaten hiç söyleyemiyorum 🥵ama gel görki tık yok😂😂😂
Nazife2019 sedroj ben doktorumla konuştum 40+0 a kadar bekleyeceğiz en fazla. Gelmek istemezse suni sancı veya sezaryen ile müdahale edecek
esrahmet61 sedroj oluyor bı haftadır aşırı yoğun bı bugün iyiyim ama iki gündür de aşırı midem yanıyor 1.5 cm acilmam var sadce Çarşamba açıklık artmış ise doktorum yatiracakmis beni bakalım o zamana kadar kızım geleecekj mi
gizeMutlu Bendede uygulamaya göre son 5 gösteriyor nts de ne sancı ne açılma gelmeye niyetide yok benimkinin aşırı mide yanması çekiyorum iki gecedir resmen allahım yardımcımız olsun 🥹🤲🏻