Selam arkadaşlar 32. Haftadayim bayram öncesi idrar testi verdim sağlık ocağında enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandim doktor bayramdan sonra gel yine bakalım dedi simdi yine enfeksiyon çıkmış bakteri çıkmış ben sana antibiyotik yazmayayim tekrar kendi doktoruna git dedi şansıma doktorum bu hafta yokmuş cumartesi gelicekmiş medilife de bu aksam Turhan Bey varmis ama hic bilmiyorum ilgilenir mi kendi doktorum değil sonucta ne yapayim bilemedim kızlar bu arada ben çok çok su içerim yanma falan hic yok ama bu enfeksiyon hic bitmiyor