Asafeymeninannesi bnde bebeğime oda yaptım. Bir gardrop bir şifonyer birde anne yanı beşik aldım. Çok bebek odası gibi yapmadım. İhtiyaclarımıI karsılayacak 5 6yaşına kadar da kullanabilcegimiz bi model sectik. 7 8 aydan sonrada park yatak alıcam. Karyola tipi beşikleri kullanışlı bulmuyorum hem yer kaplıyo hem cok hantal duruyo hemde uzun süreli kullanıma uygun deil. İlerleen zamnlardada tek kişilik baZamız var korumalık takıp onu kullanıcam.