kokulusilgim22 Bebeğin eşi önde olup sonradan duzelip normal doğum yapan warmi ? 18 haftalığm lekelenmem oluyor eşi önde olduğu için dedi doktor ama düşük hapı ve iğnesine dewam ettiriyor
caglaolmeZ kokulusilgim22 önde derken rahime mi yakınmış ? Benim de öne yerleşmiş anterior plasenta olarak geciyr
Sedapink kokulusilgim22 canım benimde öyleydi 25haftada düzeldi şükür bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor sıkıntı yapma
Ays_cskn kokulusilgim22 bebegin esi ondeyse anterior olarak geciyor benimki oyle mesela,ama alttaysa previa olarak geciyor onunda kisimlari var tabi
Sedapink kokulusilgim22 yok canım hiç bişey kullanmadım sen sıkıntı yapma yeter ki banada dediler normal doğum yapamazsın Çok şükür 30haftama geldim bebek yukarı çıkmış normal doğum yapabiltim