30+4 haftalık 2. gebeliğim şuan. Çocuk istiyorduk zaten planlı oldu. Ama öğrenmemiz tuhaftı. Adetime 5 gün kala erken gebelik testi aldım.Hiçbir belirtim yoktu. Ama hep o beklenti içinde olunca erkenden öğrenmek istiyorsunuz.Testi yaptım Negatif tek çizgi çıktı. Eşimde balkonda sigara içiyordu gittim yanına oturdum negatif dedim. Oturdum bende sigara içtim. O gün bir kızımız var 6,5 yaşında ateşlendi. İki gece biz hiç uyumadık. Sabahlara kadar 40 derece ateşle banyoda geçiyordu. Testin üzerinden 48 saat geçmiş ben lavabo kenarında bırakmışım. Şunu alıp çöpe atayım dedim.Bu arada saat sabahın 5i. Uykusuzluk ve yorgunluktan ölüyorum. Kızımın ateşi anca düşmüş ,yeni uyutmuşum.Elime bir aldım negatif çizgiye bakıp üzülücem. Sonra yanında çok çok hayali beyaz bir kabarıklık gibi ikinci çizgiyi gördüm.Dedim herhalde yorgunluktan hayal görüyorum. Aldım çöpe attım ve uyudum. Saat 10 gibi uyandım. Aklımı kurcalıyor hiç umudum yok ama evde 5 liralık testlerden bir tane var. Ona bakayım dedim ve ne göreyim kırmızı bir ikinci çizgi .sonuç Pozitif ! Şoke olduk eşimle. Bir o kadar da sevindik. Sonuç olarak erken gebelik testlerine güven olmayacagını , hiç para vermeye gerek olmadıgını gördük. Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻