Kızlar bu ay hem Meryem ana otu, hem süt buharı, ovulasyon testi hemde bel çektirme ( karın çektirme ) yaptırdım. Yani hamileliğe dair bütün ihtimalleri denedim sizce bu ay bu belirtilerle hamilelik var mıdır;
Ağzımda aşırı şekilde acı bir tat
Kabızlık ve gaz problemi
Uyku isteği
Ve aşırı aşırı iştah artışıı
Bütün bu belirtileri birebir yaşıyorum sizce varmıdır bu arada bat 27 🙈yumurtlamayı ise 9 Mayıs da gördümm heyecanla bekliyorum var mı aranızda bu belirtileri yaşayıp hamile olduğunu öğrenen annelerr 🌺💗🥰