FundaT Adysms5502 bana az dedi doktor burdan digerlerine baktikcada az oldugunu anladim bakalimm insallahh 🙏🙏 saglikli olsunda bebegim kilo onemli degil ya
Ela12 35 olduk bizde 2600 normal dedi bugün gittim doktora hareketli maşallah perişan ediyor beni 😍 ama herşeye değer inşallah sağlıkla normal doğum olur bol bol yürüyün şişkinliğinizi önler şuana kadar şükür ne elimde ne ayağımda ne yüzümde ödem olmadı
Elcnerdgn Kagan_pasa2 benim bebeğim hep önden giderdi kilo olarak haftasına göre taki geçen hafta dan bu yana hiç kilo artışı olmamıs cok canım sıkıldı Yinede muz süt yoğurt yemelere devam ediyorum bakalım Çarşamba doktor ne dicek