Merhaba, 6+2 haftalık gebeyim. Pazar günü kahverengi akıntım oldu bugün kontrole gittm kalp atışlarını duyduk fakat kese etrafında kanama var dedi, istirahat etmem gerekiyormuş ana özel kliniğin raporu geçerli olmuyor ne yapabilirim? Başına böyle bir şey gelen oldu mu kanama için progestan verdi. İlk gebeliğim çok tedirgin oldum