Hapyymami55 Nurella00 evet cnm bazen oluyor kasik bölgemde genelede bu yüzden hapsircam zamn kendimi bukuyorum kasıklarım gerilmesin diye
annesinin_beybisi Nurella00 her zaman değil ama şiddetli öksürüp hapşırınca kasıgıma bir ağrı giriyor
Lahinnn Nurella00 hepiniz tavsiyem aynısı bende de var artık sesli bılerek asagıya yonlendırmeden hapsuruyırum valla seslı olunca acı olmuyor