36+1 haftalık hamileyim. Bugün NST’de bebeğimin nabzı 180 seviyelerinde gezdi. Doktora gösterdim sonucu beğenmedi, dinlen yarım saat sonra bir daha gir NST’ye dedi. İkinci girişimde 150′lerde falan gezdi ara ara yükseldi ama. Doktor sıkıntı yok 10 gün sonra tekrar görüşelim diyip yolladı. Başına gelen var mı böyle bir süreç?