brltnyy sürekli yattım sayılır evin içinde yürüyüşler yapıyordum temizlik hiç yapmadım egilmedim uzanmadım düz hiç yatmadım sol tarafıma yattım 8. Ve 11. Haftada birer gün hastanede yattım 13. Haftadan sonra küçülmeye başladı doktorumda eski kanamaların devam edecek dedi dediği gibi kahverengi leke olarak hep geldi hatta pıhtı bile düşürdüm çok şükür 16. Haftada tamamen kesildi kanamam yani lekelenmem 20. Haftaya kadar iğne tedavisine devam ettik çok yorulmamak sartyla normale döndük ama eşim son haftalarma kadar hiç temizlik yaptrmadi içinde yine mi kanama olacak korkusu hep oluyor maalesef o yüzden doktor sıkıntı yok desede kontrollü yasyrsun 20. Haftada ilişki yasağı bitti ama korkumuzdan doğuma kadar hic olmadı bide Kesinlikle stres yapmayın üzülmemeye çalışın ben üzülürdüm ağlardım birden kanamam şiddetlenirdi doktorum hep kizarduy bna sakın ol elimizden gelen herşeyi yapiyruz sağlıksız ise ne yaparsak yapalım kaybederz demişti çok şükür bu günlerimize hepsi gelip geçti