Kızlar kafama birsey takıldı bu durumu yaşayan var mı aranızda.. biz 37 haftalık olduk bugün, geçen hafta doktor 3280 gr demişti bebeğin kilosuna ve en başından beri iri bir bebek olacak diye söylüyordu kilosu fazla olduğu için.. bugün kontrole gittiğimizde 3070 gr dedi ben çok şaşırdım geçen hafta 3280 demiştiniz neden böyle oldu dedim ve bana ultrasonun her zaman aynı sonuçlar göstermediğini söyledi değişebiliyor falan diye yanıt verdi. Kafam karıştı doğrusu bu durumu yaşayan veya sebebini bilen var mı?