Merhaba kızlar. İki yumurtalıkta da 4 ve 6cm çikolata kisti varmış. İdrarda pozitif çıkıp doktora gidince öğrendim ama Nisanda kimyasal geçirdim. İki gün once yasmine başladım. Sizce bu ay yumurtlama günlerini değerlendirmeye gerek var mı ilaç doğum kontrol hapı sonuçta. Bu arada Allah hepimize hayırlı sağlıklı bebekler nasip etsin