duuyqquu Kızlar egepolde kontrollerim devam ediyor 16+1 haftalık hamileyim 1 ay sonra hem bize hem de detaylı için randevu alın dedi doktorum. Egepolde detaylı ultrason yaptıran var mı? Memnun olan? Yoksa dışarıda mı yaptırmayı önerirsiniz?
Onikimart Merhabalar geçen ay yaptırdım ve çok memnun kaldım. Doktoruma sormuştum özel perinatologa gidebilirim diye, ali beye güvendiğini söyleyince egepolde yaptırdım. Iyiki de yaptırmışım biz çok memnun kaldık.
duuyqquu Onikimart çok teşekkür ederimm 🙋🏻♀️ Bende izmirde hep yeşim hoca ile sabahattin hocayı duydum alsancaktalar sanırım. Ne kadar sürdü peki süre olarak. Bir de herhangi bir cd filan verdiler mi?
duuyqquu Onikimart teşekkür ederim bakma süresi de gayet güzelmiş aslında 😊 sağlıkla gelsin bebişler size de güzel hamilelikler diliyorum 💕