Kizlar moralim cok bozuk nisan ayı 29unda detayliya girmiştim sehir hastanesi ordaki perinatoloji doktoru kalpte parlaklik var demisti baska bir sey yok demisti ama beni yinede cok kardiyolijisine sevk etti ordakilerde baksin dedi ondam sonra bakti hala parlakli var dedi ama onemli degil bence dedi manisa celal bayar uni sinra 3 tane kadin dogum uzmanini cagirdi sizde bakin dedi onlarda aralarinda konustular yok iste asit mi var birseyler dediler belkide onemli degildir dediler ne dediklerinide aciklamadilar bana sorsamda birde tahlil istediler 8 tup kan aldilar toxozlama,rubella,cmv,parva igg, parva igm haftaya cikar dediler ama ben zaten bu tahlileri yaptırmıştim temizdi yine yapalım dediler yarinda kendi doktoruma muanem var haftaya da tekrar celal bayar universtesinden cagirdilar kontrol icin bebegim insallah iyidir kontrol amacli dediler am içim o kadsr o kotuki o ladar aglamak gelioki icimden duygularim karman cormqn hersey Allahtan biliorum ama iste icim daralio