semasuuu merhaba, benim 1 haftadır bulantım var normalde bugün adet olmam gerekiyodu bulantım olduğu için test yaptırdım 36 çıktı beta. neden bu kadar düşük bilgisi olan başına gelen var mı
Dilaraa_16 semasuuu benim daha düşük çıkmıştı hayırlı olsun bebek var gözüküyor ama iki gün sonra tekrar test yaptırın yükselmişse sağlıklı gebeliktir 🥰
S1b2 semasuuu ben ikizlere hamileyim ilk öğrendiğim de 24 çıkmıştı yani kaçla başladığının bı önemi yok
FatmaNur_27 semasuuu hamilesin canım iki günde bir kan ver düzenli iki katı artması lazm değerin kaç olduğu önemli değil artış önemli
Feray6161 Ben de ilk öğrendiğimde 39du.. rakamın önemi yok önemli olan 2 günde bir artması hayırlı olsun🥰
Meryemtolga semasuuu Bende 36 ile öğrenmiştim. Daha cok yeni oldugu icin onkadar dusuk bir gun dur ertesi gun yine kan var 36×2 kati artmasi lazim saglikli duzgun gebelikse sonra yine bir gun dur tekrar kan ver yine x2 artmasi lazim artislar düzenliyse doktor arastirmaya başlayıp bu guzel yolculuğa baslayabilirsin🥰hayirli ugurlu olsun.