Mervedez159 Arkadaşlar detaylı ulturasonagiderken elbise giymek istiyorum ama alttanmı açıcam nasıl yapıcam ulturasona elbıseyle gden varmı baska normal pntolonum falan yok esofmanla gitmek ıstemıyorum sen
Fidan_14 Mervedez159 bende bugun elbiseyle gitmek isdedim amma doktorun karşısında kaldırmakdan utandım pantalin giydim🤣🤣🤣
Merrygirl Mervedez159 ben gömlek elbise giymiştim bir kere altına mini etek giymiştim aynı hizadaydı sıkıntı olmadı ama şort falan giyebilirsin Yada kısa tayt falan mini olanlardan direk abes olur
Eslem_1 Mervedez159 ben gebeliğin başlarında uzun elbiseyle gitmiştim normal muayenede üzerime örtü verdiler onu örttüm istersiniz siz de size de verirler birşey olmaz
Senanurcakmakk Mervedez159 elbiseyle gidiliyor eğer uzun giyeceksiniz altına kısa tayt giyin zaten belden aşağısı için örtü veriyorlar elbise olduğu zaman 😁
Zeynepppdyg Mervedez159 hiçbir kontrolume etek veya elbiseyle gitmedim çünkü karnını açmak için komple yukarı toplaman gerekiyor🙈 ayrıca detaylı ultrasonda gerekli görürse alttan muayenede edeniliyor rahimm ağzını vs ölçmek için
Zeynepppdyg Mervedez159 sizin keyfinize göre olan bir durum değil,rahim ağzı uzunluğu için alttan muayene ediliyor
Mervedez159 Delimavi ben yaptırmam ama daha bu hafta cnkü detatlı ulturasonda alttan bakıldıgını hıc duymadım sana baktılarmı
Delimavi Mervedez159 evet canım ben de duymamıştım gittiğim dr uzman perinatolog. Bakmayanlarda var tabii mesela bebeğin eşinin pozisyonuna alttan bakarak gördü. Başka bir şeyi daha karından görmedi alttan baktı.
Delimavi Mervedez159 yok canım ne parmağı bu olayı bu kadar kafanda büyütme ufak bi çubuk sokuyor ultrasonla bakıyor yine. Zorla bakmayacak ama gerekli görürse tabii ki bakacak