Merhabalar bayram için ailemi ziyarete gelmiştim Antalya’ya bayram tam 12. Haftama geliyordu ikili tarama için 12+4 de 6 mayısda devlet hastanesinden randevu aldım Antalyadan. özeller muayene ücreti + 250 tl ikili için ücret istiyordu ödemek istemedim neyse ultrasona girdim ense kalınlığı 1.27 mm cıktı boyuda 6 mm 12+4 de. Kan verdim ultrasondan hemen sonra saat 3:30 gibi. sonra e nabızdan sonuçlara bakıp durdum ama bir yazı cıkıyordu bende bir hafta sonra hastaneye gider öğrenirim dedim 1 haftaya cıkıyor dediler. Bugün devlet hastanesinin kendi sonuc sitesinden bakayım dedim 10 gün oldu cıkmıştır diye sonuc “Belirlenen maksimum numune transfer süresinin aşılması” yazıyordu. Eyvah dedim sonuc yok hatalı ben bugün 14+0 oldum. Süreside geçti taramanın. Hemen hastaneye gittim belki bi yanlışlık vardır diye. Laboratuvar a sordum kadında aynı seyi gördü içeri sormaya gitti 10 dk gelmedi. Sonra bir doktorla geldi saat 3 bucukta verdigim kan 6 da laboratuvar a gelmiş cuma günü oldugu için pazartesi bakılmış ve ense kalınlığı ölçümüyle aynı gün bakılmadıgı için hatalı cıkmış yani spnuc yok hemen randevusuz tekrar yapalım dediler. Doktora indim ölçtü ense 1.7 mm olmuş boyu 8 cm olmuş. Doktor nerdeyse zamanı geçmiş bir iki gün daha geç kalsan ölçemicektim boyunu dedi. Tekrar kan verdim. Sonucu bekliyorum sok oldum sasırdım inş geç kalmamışımdır sonuclar iyi gelir tam 14. Haftaya girdim bugün. Basına böyle bişey gelen ver mı 14+0 da ense 1.7 mm normal mi sizce? İnş doktor dogru ölçmüştür😶