Nisanmom Kızlar merhaba. 9+1 hamileyim. Fena grip oldum Deniz suyu+tuz spreyi işe yaramıyor napmam lazım çok kötüyüm :(
sudamlasi Nisanmom çok su içmelisin,ılık bir duş iyi gelebilir,tavuk suyuna çorba içebilirsin tam hasta olma mevsimindeyiz çok geçmiş olsun🙏🏻
Nisanmom @sudamlasi ah ah neler yapmadım ki burnum açılmıyor çiğerlerim acıdı artık uyuyamıyorum hepsi yasak mi spreylerin😭
elifiii geçmiş olsun, mutlaka biliyorsunuzdur önce doktorunuza söyleyin belki birşey vermeyecektir ama bu haftalarda vücut biraz daha hassas oluyor haber vermenizde fayda var. Size önerebileceklerim kesinlikle bitkisel ve baharatlı şeyler denemeyin (zencefil tarçın ıhlamur nane vb.) En başta eger evdeyseniz ihtiyac halleri dışında yatakta dinlenin uyuyun. Bol sıvı ( tavuksuyuna çorba limon az karabiber ) ılık ballı limonlu su mandalina tüketebilirsiniz. Bir de en önemlisi burun ağız hijyeni için tuzlu su ile gargara yapabilirsiniz. Limon kolonyasını da el bileklerinize azcık daraldıkca sürün. Birkaç gün yemeklerinizi hafifletin. Parol / minoset konusunda dr danısarak alınabilir diye biliyorum ağrılarınıza iyi gelebilir. Geçmiş olsun.
elifiii elifiii başka postun altına yazmıştım. zencefil hamilelikte mide bulantısı için önerilse bile miktarını ayarlamak güç oldugundan aslında pek kullanılmamalı. ve diğer bitki ve baharatlar da aynı şekilde.
Minikdunyam elifiii ben zencefili sallama poşette kullandım ilk 3 ama çok sok değil midem bulandıkça şu anda da grip olduğum için Pazar günü enson içtim öksürüğüme iyi gelsin diye ama dr danışmak lazım yinde
elifiii Nisanmom rica ederim. Tek duam ben de dahil tüm hamilelerin vaktinde saglıkla bebeklerini kucağına alması 🙏🏻
Fulyax Kesinlikle Taze nane limon kaynat ve sabah akşam iç bende yeni düzeldim grip olmuştum 🤒🤧 birde burnuma deniz suyu spreyi tabiki nefes alamiyordum iyi geliyor tavsiye ederim.
Nisanmom @Minikdunyam haklısınız çok çok hassas konu bebek olunca herşey danışmak lazım teşekkür ediyorum 🎀
Nisanmom @Fulyax şu ara herkes hasta 🤒 herhalde mevsimsel geçiş ve zaten daha hassas oluyoruz hamileyken. Çok teşekkür ediyorum 💜
Fulyax Nisanmom Sanırım ilaçta içemedigimiz için baya ağır geciyor valla 2 gün yattım 🤧🤒 yeni yeni iyi oldum havalar çok karışık bir durumda