Aysegul345 Selam kızlar Hamile olmanın güzel yanlarından konuşalım birazda. Tekmeleri hissetmek çok güzel bi duygu benim için. Doğumdan sonra kokusunu alınca nasıl hissedeceğim bilmiyorum 🥲 Bu duyguları yaşamış yaşayan anneler haydi gelin sohbet edelim❤️
Deniz_20 Aysegul345 hamileliğin güzel yanı hamile olmak😅 her sene hamile olabilirim ama doğunca başkası baksın tabi o da mümkün değil😂
izobellaaa-_- Canım kaçıncı hafta da hissettin ben 20. Deyim içimde dönen gibi gezen birşey var gibi geliyor yani tam bebeği hissetmiyorum 😂🥹
Aysegul345 izobellaaa-_- Ben ilk hareketini 16+6 da elimi karnıma koydugumda hissetmiştim. Şimdi 25+3 haftalığız son bi haftadır kızım içerde halay çekiyor😂
Aysegul345 Deniz_20 Ben de biran önce doğsada öpsem sevsem diyorum. İlk bebeğim o yüzden sabırsızım sanırım🥰
_Merve__ İçimde bebeğimin hareketlerini hissetmek harika. 27. Haftadayim tekmelerin yanında beni itekledigini farkediyorum. Hatta eşim oğlumla konuşurken ona göre hareketleniyo çok hoşuma gidiyo