Zeynepppdyg Lisa_Cihangir33 bende bekliyim burda annem yanı için prego anne yanı almayı planlıyorum ama kendi odasına büyüyen mi almalıyım yoksa ikeanın beşiğimi karar veremiyorum ikea beşiği sade ve şık ama sallanmıyor sanırım😅
Tospikannesiiiii Lisa_Cihangir33 park beşik kesinlikle oglum da özenip sepet beşik aldım kesinlikle kullanışsz