Herkese merhaba. 35+1 günlük hamileyim. 3 hafta önceki kontrolümüzde doktorumuz suyumun azaldığını fakat kritik seviyede olmadığını söylemişti. Kilosu o hafta 1800 çıktı. Geçen hafta su seviyes sabitti,kilosu 2100 olmuştu. Bugün kontrolümüzde de suyun kritik seviyeye indiğini ve kilonun 2100 olarak ölçtü. 1 haftada hiç kilo alımı olmamış maalesef. Bu şartlar altında daha fazla beklemenin risk olacağını söyledi. Nst de çok iyi çıkmadı. Ciğer geliştirici vurdular. Akşam tekrar nst ye gireceğim. Duruma göre yarın öğlen 1 doz daha ciğer geliştirici vuracaklar. En geç 20 Mayısta sezaryene almış olmamız lazım dedi (sancım yok.çocuğumuz makat geliş duruyor)
Bütün bunlar çok moralimi bozdu. Kilosunun az olması özellikle çok canımı sıkıyor. Ailelerimiz çok uzakta yarın sabaha yola çıkarlarsa akşama ancak burada olabilecekler. Bu haftalarda doğum yapan,yaptığını bildiğiniz,evladına sağlıkla kavuşan var mı? Morale ve tecrübeleri duymaya ihtiyacım var 🥹