Aitaj_ tomografi radyasyondan kat kat daha fazla radyasyon yayıyor diye biliyorum. Hatta bir ara bir tomografinin 400 küsür röntgene bedel olduğunu okumuştum. Bakın hanımefendinin arkadaşı çok şükür sağlıklıymış. Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin bebeğinize. Zaten streslisiniz bir de bunun korkusunu düşünmeyin şu an ama doktora da muayene olun mutlaka 🌸🌸