Eda92 Selam sevgili anneler ve anne adayları, ben 9+2 haftalık gebeyim ve şimdiden 2 kg almışım. Aşırı derecede iştahım var dünyayı yiyesim geliyor. Aynı şeyi yaşayan varmı?? Kendinizi nasıl frenliyorsunuz? Ben frenleyeniyorum :/ ne zaman geçer bu iştahım
Melos90 Eda92 valla ne güzel ben 16 haftaya kadar hep kustum keşke bisj yiyebilsem dedim yeni yeni açıldı şimdi istahim
durumom2022 Bende 13 haftalık oldum bu hafta aşırı zorlanıyorum sanki içimde bi kurt var hemen herşeyi yiyip bitiriyor 2 saate acıkıyorum şekerim düşer gibi oluyor hemen bişeyler daha yiyorum 100 kg doğuma gideriz artık 🥲
Eda92 durumom2022 inşallah öyle olmaz yaaa bende durduramıyorum kendimi saçma sapan kombinasyonlar yapıyorum🤣