Aitaj_ canım ben hamileliğimi ogrenmemisken girdim, sadece odaya da değil akciğer için röntgen çekildi. Çok şükür detaylıda falan bir şey çıkmadı, şimdi 39. Haftadayım gelişimi vs her şeyi iyi. Stres yapma lütfen o daha tehlikeli şuan için. Allah’ın izniyle bir şey çıkmaz umarım