Bizim de öyle olmuştu, 3 farkı doktora (2 özel 1 devlet doktoru) 4 defa muayene oldum hepsi kıza benziyor ama kesin konuşmak için erken dedi. En son 17+6 da gittiğimiz doktor kesin olarak kız olduğunu söyledi şükür 😂 2 hafta sonra detaylı ultrason’a gideceğim umarım değişiklik olmaz pembiş alışverişine başladık bile 😂😂 genelde böyle göstermediğinde çevredekiler kesin kız olacak kızlar göstermez dediler ve bizde doğru çıktı :))