Pinarrrakyol Tgcbyrm canım ben anaokulunda öğretmenim küçük yaşlarda sleepy çok dışarı taşırıyor en iyisi prima ve molfix
Kubrakbkli_3351 Tgcbyrm baby turconun bezinin emiciliği çok kötü canım bi kaç arkadaşım aldı hiç memnun kalmadı tabi gene tercih meselesi fikrimi sölemek istedim😊🙏
HappyMom Kampanyalı ve en çok tercih edilen ürünleri inceleyebilirsiniz! 😍 Bebek Bezi https://ty.gl/5r94dmsynl Islak Mendil https://ty.gl/vmws82v1sn
Deletedmon099282 Islak mendil kullanmıyoruz biz, bebek pamukları var baby me nin onları sıcak suyla ıslatıyoruz hem daha hijyenik hem soğuk ıslak mendil bebeği rahatsız etmiyor :)
Eslem_1 Deletedmon099282 baby me nin devam ıslak havlusu da var onlar nasıl acaba ? Pamuk değil de direkt ondan alsak ? Bi de sleepy de naturel yenidoğan ıslak havlular o da çok hoşuma gitti ondan alacağım öncesinde baby turco almıştım
EssoSavve Nejla1998 uni baby aldım hepsi buradada 1 alana 2. Si bedava geldi 2 koli 😁😁 bezi de 1 paket prima premium care aldım sonrası bim falan olur heralde 😂😂 Şaka bi yana oğlum baya alerjikti ıslak mendili aldım ama uyguna geldi bezde çok kararlı değilim deneme yoluyla alıcam stok falan yapmadım ıslak mendil denk düştü aldım 🤷🏼♀️ He bide mustelanın temizleme sıvısı var onu aldım bide e bebekten temizlemek için temizleme pamuğu aldım belki ıslak mendil kullanmam Bile
ilkkalpatisi Bez prima, ıslak mendil baby turco yenidoğan aldım ama ilk başlarda pamuk kullanmayı düşünüyorum
Muallime_97 Nejla1998 sleepy tercih etmeyi düşünüyorum içeriği temiz ve helal marka olduğu için ama.stok yapmayacağım
Beyaz_melegim Nejla1998 sleepy natural aldım ilk oğlumda da kullandım memnun kaldım Allah nasip ederse tekrar ilk tercihim sleepy tabikide 😚 ilak medil olarakta baby turko aldım ama nasıl bilmiyorum genelde Molfixin ıslak mendilleri mi çok kullanmıştım oda çok güzel 😊
Verasmommm Nejla1998 ıslak mendil baby turco aldım bezi de sleepy aldım ama tecrübeli bir yakınım sleepy çok sızdırıyor ondan alma aynı fiyat molfix daha iyi dedi kafam karıştı bi dünya da sleepy almıştım tecrübesi olan kullanıp memnun kalan var mı?
balkupummm Verasmommm bana da hep alma sızdırıyor dediler ama memnun olanlar var diye aldım . Bebeğim 8 günlük ve 2 kere sızdırdırdı iyi ki çok almamışım 🙏🏻
aysnrsvs Verasmommm kızımda Molfix kullanmistim 6 yıl önce memnundum bu kadar pahalı değildi🙄oğlumda da şimdiye kadar 2 paket Molfix kullandim 5. Pakette sleepy kullanıyorum Molfix daha kalın ilk zamanlar olduğu için sızdırma vs olmadi sleepy bu aralar sızdırdı ama küçük geldigi için bez uzun süre kalırsa sizdirabiliyor
gorkemcim Verasmommm Cok yakin arkadasimin bir yasinda bebegi var prima kullaniyordu sleepyden herkes memnun kalinca sleepy almaya basladi ama sizdirdigini ben kendi gozumle de gordum arkadasimda memnun kalmadi
amineafra2 Verasmommm evet Molfix sızdırmiyor kızıma bir kere ye mahsus aldım sleppy sabaha karşı hep sızdırdı
Mervecenan balkupummm bizdede yaptı malesef ama içeriği temiz ve yumusacık vazgecemıyorum o yğzden 🤷🏻♀️
Verasmommm balkupummm ay demeyin ben çok aldım bebek zaten ilk doğduğunda allah versin çok yapıyor çiş kaka yandım desenizr en azından elimdekileri tüketirim sık değiştirip napalım. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşaallah
Semra41 Prime aldım bezi baby tutup aldım ıslak mendıl olarakta ama yenı doğan ıcın uygun olurmu kararsızım sanırım bı kaç kolu de uni baby yeni doğan alcam🥰😁
[silindi] Bim bebek beziyle başlıyacaz islak mendil olarakta e bebekte babymenin yenidoğan temizleme pamuğundan aldim