Tugceerdag Kızlar merhaba kürtaj olalı 37 günüm hala regl olmayınca bugün test yaptım ve çift çizgi cıktı regl olmadan hamile kalanlar varmı
Sinem044 Tugceerdag ben kürtaj dan 42 gün sonra adet olmuştum belki hâlâ devam ediyordur.Doktorum adetten sonra negatife döner beta değerin düşer demişti