Maalesef bende hiç istemesem de kendimi durduramıyorum. Eskiden daha fazla içiyordum şimdi azalttım ama yine nerden baksan günde 5 6 yı buluyor. Çok vicdan azabı çekiyorum çocuğumun da günahına giriyorum inşallah bir şey olmaz diye sürekli dua ediyorum. Bi de içtiğimi de çevredekiler biliyor eşim içmem taraftarı değil ama artık çok karışmıyor çok kızsa da. Diyorum ki Allah korusun çocuğuma bişey olsa tüm günahı benim, ve bu herkes tarafından da biliniyor ömür boyu nasıl çekerim bunhn vicdanını. Bende çok korkuyorum 😔