ZehraUD Merhaba Arkadaşlar 36+4 günlüğüz son haftalarda iştahım çok açıldı. Yiyorum ama doymuyorum.. Var mı benim gibi olan.? 😔
ozgetoozge Sinemmmonurr ZehraUD ben henüz 17 haftalik hamileyim simdiden oyleyim😅 ama saglikli atistirmaliklar ve bol suyla gecistirmeye çalışıyorum her zaman olmasada🥲
Tuana_ Rum-1 bende öyleyim yemek le fazla aram yok yiyince doyuyorum zaten ama abur cubur aşırı yemek istiyorum vede sürkeli olmasada arada kaçamak yapıyorum