EsraakanY ben bi kutu kullandim simsi bir kutuya daha basladim. sizinle ayni haftalardayken kan tahlili sonucu sekerimin yuksek oldugunu soyledi doktorum dahiliye doktoruna yonlendirdi sekerim cikmadi bir hafta boyunca olcduk. Daha sonra dogum doktorum her ihtimale karsi sekerim cikar bilemezsek diye sana ekopirin veriyorum bebegi korusun demisti ben o nedenle kullaniyorum