Nurazade Iyi gunler arkadaslar …adetime 10gun var..bacak,bel,sirt,bas agrisimdan oliyorum resmen..gozlerimede agirlik cokmus..gogusum dolgunlasmis ama agri yok..boyle bisey yasayan varmi adeti yaklastikca hamile oldugunu 9yrenen varmi
Eymengul Nurazade bence daha çok erken dolgunduk bendede oluyordu adetime yakın ilkin yoktu sonradan oldu ama gebe kaldıgımdada öyleydi hayırlısı olsun hakkında inşallah ama daha çok erken
Cansis1 Nurazade bende de durumlar aynı canım yaklaşık 1.5 haftadır aynı senin gibiyim hatta benim karnımda da şişlik vardı doktor hamilelik de olabilir bunlar belirti dedi ayrıca 6gün var bat’A. Dün beta hcg baktı 3.20 çıktı bilmiyorum artar mı doktor şuan negatif ama pozitife dönebilir dedi
inci_230911 Nurazade daha çok erken gebelikle alakası olmadığını düşünüyorum. İnş en yakın zamanda gebe kalırsın
Nurazade Cansis1 insallah hamile olursun canim..sende,bende ve tum isteyen herkes🤲adet gununu beklemek cok zor ya gunler gecmiyor resmeb
Cansis1 Nurazade amin canım benim Allah herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻 gerçekten beklemesi çok zor