Kızlar 34+5 im bugünki kontrolde dr um sıvının 24 yani fazla olup sınırda olduğunu söyledi. Her zaman biraz fazlaydı sıvım zaten. Şeker yüklemesinde tokluğum 154 çıkmıştı dr evden takip edelim dedi parmaktan ölçüm yapıyordum diyet falan yapmadım gayet iyi gidince sonuçlar dr 5 günde bir ölçüme çıkardı. Tabi bende o aralar biraz şeker nasılsa yok diye yüklenmedim değil tatlıya. Şimdi sıvım öyle çıkınca onunla mı alakalı başına böyle gelen oldu mı sıvı için ne yapabilirim ben böyle olupta sağlıklı doğum yapan oldu mu dr umun ameliyatı olduğu için detaylı soramadım. Moralim bozuldu