Cemre_Korkmaz Merhabalar güzel annişler ekim anneleri sizi merak ediyorum ne durumdasınız nasil gidiyor hamilelik neler yapiyorsunuz 🌸🌸🌸
aslansmommm Cemre_Korkmaz 20 haftalık olduk şükür herşey güzel gidiyor biraz ev işi biraz yürüyüşle fazla kilo almamaya calışıyorum kilolu değilim ama göbeğimi görenler 6-7 aylık mı diyor 🫣 haftaya detaylı ultrason var kac haftadır görmüyorum çok sık hareket de etmiyor artık iyice özledim miniğimi 🥰
NslhnAltun5580 Cemre_Korkmaz mide bulantıları devam çabuk yoruluyorum uyku problemim var ağrılarımda oluyor biraz zor geçiyor benim 😢
Nskyhn Cemre_Korkmaz balayında gibiyim 😂😂 bulantılar yok oh be hayat varmış 20.haftaya giriyoruz haftaya detayli var bakalım. Ağrı sızı hiçbir şeyimiz yok maşallah 🙈 her şeyimiz hazır oturduk büyümesini doğumunu bekliyoruz 😍🙈
benito Cemre_Korkmaz bizimki ekim sonu kasım başı gibi gelecek 🥰 15 haftalık olduk, bugün cinsiyetini öğrendik, oğlumuz olacakmış 👶🏻 bulantılar geçti çok şükür, yemek yemeye başlayınca enerjim yerine geldi ☺
Brckklc Şuanda 19. Haftaya giriyorum, henüz göbüşüm yok kimse hamile olduğumu bile anlamıyor, haftaya detaylı ultrasona gireceğiz inşallah 🙏🏻
Cemre_Korkmaz NslhnAltun5580 bende senin gibiyim canım sürekli ve kesintisiz başim ağiriyor çok çabuk yorulma bendede var malesef insallah ilerleyen zamanda geçer