Kuskoysunlaryoluna sg-happy cok geçmiş olsun. Hayırlısıyla yeniden olsun inşallah dilediğiniz zamanda 🙏🏻
Anneee-68 Saraselo63 Bende kendimi sadece bebeğimi kucağıma almaya odakladım pozitif düşünmeye çalışıyorum 😊
JaDe80 Anneee-68 Biride ben oluyorum allahım kısmet ederse bebişimi 10 Aralıkta kucağıma alacam 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
TBeyza Eylul2019 hahah kaç haftalık siniz kızımı bende 1 aralikda doğurdum şimdi ki de 30 ekime falan geliyor ama niyetimde 1 Kasım var 😀😀
Eylul2019 TBeyza kizim 38 haftada dogdu suan 2,5 yasinda..13 haftalikda hamileyim buda kasimin basina geliyir allah izin verirse