Zzzeynep neden olmasın benim hiç açılmam yoktu sıfır açılmayla yatışım yapıldı 5 saat suni sancının sonunda bebeğimi kucağıma aldım bazı doktorlar normal doğum yaptırmak istemiyor süreç uzun olduğu için bence suni sancı deneyin belki açılmanız olur 🙏🏼