yldz_tugce Merhaba hanımlar. Eylem hanıma gidenler var mı? Memnun musunuz, süreç takibi doğum konusunda tecrübeleriniz var mı? Ve sincan lokman hekimden doğum paketi aldiniz mi?
smnrsmnr yldz_tugce ben gidiyorum. 29 haftalık gebeyim. İş yerimden bir çok arkadaşta pakize hanıma gitmiş. Tavsye ile gittim bende. Şu an ben memnunum net bir kadın çık konuşmuyor ama iyi yani. Doğum paketi aldım