Doga12345 Bende ilk pembe bir akıntı oldu adet olacağım sandım 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 2 aylıkken bebeğim kahverengi leke geldi düşük tehlikesi var denildi doktorum bebeğimin kalp atışını dinledi çok sağlıklı bu tür kalp atışı olan bebeklerde düşük görülmez ilaç yazdı iğne yazdı sen istirahat et tuvaletten tuvalete kalk sadece dedi şuan 15+5 olduk ara sıra lekem oluyor ama çok şükür bir tehlike arz etmedi yani sende dinlenmene bak tuvaletten tuvalete kalk eham yapma kendine sen nasıl olursan bebeğin de öyle olur geçmiş olsun canım 🌸