Mavidunyamm canım ovulasyon testi yaptım bu ay 3 Mayıs pik oldu 4 Mayıs çatlama oldu, yani çok silik, dünde predictor early de çıkmadı gibi bişey. Bebetime testi burada gördüğünüzden daha net ve pembe. Yani yanlış olabilir mi bu testler ?İlk idrar değil bunlar , evde test yoktu gidip aldım. Şimdi bir tane test kaldı, yapsam mı akşam, sabah mı yapsam