Bebek arabalarında genelde hep puseti oluyor ve ben o puseti de bir diğer adıyla oto koltuğu uzun vadeli kullanılıyor sanıyordum ama en fazla 6-7 ay belki zorlasak 1 yaşına kadar kullanılıyormuş sanırım 😊 oto koltuksuz sadece araba alsam olmaz mı acaba ? Puset almak hiç aklıma yatmıyor nedense çok mu önemli olmazsa olmaz bir parça mı? 🤷🏻♀️